Fakta om gang – og sykkeltunnelen

Lengde

2900 meter. Breidda på sykkeltunnelen blir 6 meter. 3,5 meter blir sykkelfelt, 2,5 meter breidt felt for gåande. Felta er separerte frå kvarandre, eigne sykkelfelt i begge retningar og gåande i eiga lett opphøgd felt.

Tidsbruk

Å sykle vil ta mellom 8-10 minutt gjennom sjølve tunnelen. Frå Oasen til Haukeland vil det ta ca 20 minutt (5,6 km) og frå Festplassen til Oasen ca 25 minut (7,8km). For å setje dette litt i perspektiv tar det i dag ca 42 min. frå Oasen til Haukeland over Melkeplassen.

Gange, ca 40 minutt

Bybanen gjennom tar 3 minutt med ein gjennomsnittsfart på 60km/t

Temperatur

7 grader heile året

Kurvatur

Svak helling mot Kristianborg (40 moh) Fyllingsdalen ligg 60 moh. Dette vil ikkje bli opplevd som   ei betydelig helling.

Opningstid

Sykkel- og gangtunnelen blir lukka med porter på nattestid.

Kameraovervaking

Det er full kameradekking i heile tunnelen. Videoovervaking ved kvar av inngangsportalane

Naudtelefonar

Dette blir kvar 250 meter i tunnelen. Kvar naudtelefon har også videoovervaking

Evakuering

Estimert 8-9 minutt frå brannstart til komplett evakuering til tverrslag. Gang- og sykkeltunnelen gir også tilkomst for ambulanse og andre køyretøy for evakuering

Infrastruktur i tunnelen

Under gang- og sykkeltunnelen er det lagt inn vatn og avløp, straumforsyning, fiber og fjernvarme.

Kostnader

Oppgraderinga frå rømmingstunnel til å bli gang- og sykkeltunnel er på 300 millionar kroner

Eigar

Vestland fylkeskommune er eigar og får driftsansvar for gang- og sykkeltunnelen etter at den er tatt i bruk.

Sykkelnettverk under bygging av Bergen kommune

  • I Fyllingsdalen pågår arbeid med ein ny områdeplan som inkluderer sykkelveg rundt Lynghaugtjørna og Ortunvatnet og kopling vidare mot
  • Eit forprosjekt er i gang for å tilrettelegge for sykkel på kommunale gater fram til sykkeltunnelen/Oasen.
  • Gjennom Bergensdalen kjem det tversgående lokale akser mellom Fjøsangervegen og Nattlandsvegen.
  • Kommunen arbeider også med å tilrettelegge for sykkel i området rundt Wergeland/Nymark/Brann stadion og mellom ny sykkelveg og Haukeland universitetssjukehus/Kronstad.
  • Videre tilrettelegg kommunen for sykkel i Solheim/Løbergsvegen og for koplingar mot Årstad og Mannsverk